Politica de retur

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la intrarea în posesie fizică a produsului. Perioada de retragere expiră la 14 zile calendaristice din momentul în care clientul intră în posesia fizică a produselor. 

Clientul suportă costurile directe legate de returnarea produselor, cu condiția ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost livrat.  Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.

Modalitățile de exercitare a dreptului legal de retragere

Consumatorul, în vederea exercitării dreptului de retragere din contract, este obligat să notifice în mod expres MAGNOR la următoarele date de contact: Str. Vaselor, Nr.60, Etaj 4, Sector 2, Bucureștisuport@magnor.ro/ 021 310 40 48/ completând formularul de contact.

Returnarea produselor achiziționate online se face exclusiv prin trimiterea coletului prin curier la adresa: Str. Vaselor, Nr. 60, Etaj 4, Sector 2, București. Pentru produsele achiziționate din magazinele fizice, puteți alege între returnarea lor în magazinul de proveniență sau prin transmiterea returului prin curier la aceeași adresă.

MAGNOR are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contact a consumatorului contravaloarea produsului returnat. Suma înapoiată nu include costurile livrării. În cazul în care produsul se returnează în Showroom, iar modalitatea de plată a fost transfer bancar, returul banilor se va face tot prin transfer bancar, ci nu în numerar la casierie.     

Puteți cere returul produselor dacă:

a. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site

Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuirea sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de MAGNOR Trading.

b. Produsul este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepție  

Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepția efectivă, puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea.

c. Produsul a fost livrat greșit

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de MAGNOR Trading.

Returnarea produselor se poate face și personal, numai la sediul MAGNOR din Str. Vaselor, Nr.60, Etaj 4, Sector 2, București.

Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare

În conformitate cu prevederile art. 16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de returnare produsele care nu se află în starea în care au fost livrate, nu au ambalajul original în care au fost livrate și nu sunt însoțite de toate accesoriile și documentele primite la achiziție. De asemenea, deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabil duce la refuzarea returului.

Copyright 2009 - 2024 © Magnor