Utilizăm cookies pentru ca dumneavostră să aveți o experiență cât mai plăcută. Pentru a ne conforma noii directive e-Privacy, trebuie să primim acordul dumneavosatră pentru a seta cookie-urile. Află mai multe.
Politica de retur
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform Ordonanței de Urgență nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la intrarea în posesie fizică a produsului. Perioada de retragere expiră la 14 zile calendaristice din momentul în care clientul intră în posesia fizică a produselor.
Important: Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat inițial.
Modalitățile de exercitare a dreptului legal de retragere:
Returnează rapid și GRATUIT produsele cumpărate folosind formularul FANCurier. Cum facem asta? Simplu! Odată accesat formularul, se urmăresc pașii de mai jos:
Se selectează optiunea “Prin curier”.
Se acceptă termenii și condițiile de retur MAGNOR.
Click “Continuă către retur”.
Se completează:
- Date expeditor
- Adresa expeditor
- Conținut expediție – se completează: Plic sau colet/ Greutate/ Număr comandă – OBLIGATORIU/ Observații – motivul returului/ Detalii comandă - data și ora la care poate ridica curierul coletul.
Pentru a exercita dreptul de retragere din contract, consumatorul este obligat să notifice în mod expres MAGNOR la următoarele date de contact:
- Email: suport@magnor.ro
- Telefon: 021 310 40 48
Returnarea produselor achiziționate online se face exclusiv prin trimiterea coletului prin curier la adresa: Str. Vaselor, Nr. 60, Etaj 4, Sector 2, București. Pentru produsele achiziționate din magazinele fizice care fac obiectul garantiei, puteți alege între returnarea lor în magazinul de proveniență sau prin transmiterea returului prin curier la aceeași adresă.
MAGNOR are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contact a consumatorului contravaloarea produsului returnat. În cazul în care produsul se returnează în magazinul fizic, iar modalitatea de plată a fost transfer bancar, returul banilor se va face tot prin transfer bancar, ci nu în numerar la casierie.
Puteți cere returul produselor dacă:
a. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuirea sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de MAGNOR.
b. Produsul este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepție
Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepția efectivă, puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați primirea.
c. Produsul a fost livrat greșit
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de MAGNOR.
Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare
În conformitate cu prevederile art. 16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de returnare produsele care nu se află în starea în care au fost livrate, nu au ambalajul original în care au fost livrate și nu sunt însoțite de toate accesoriile și documentele primite la achiziție. De asemenea, deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabil duce la refuzarea returului.