Utilizăm cookies pentru ca dumneavostră să aveți o experiență cât mai plăcută. Pentru a ne conforma noii directive e-Privacy, trebuie să primim acordul dumneavosatră pentru a seta cookie-urile. Află mai multe.
Garanția produselor
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile OUG 140/2021, cu modificările ulterioare. Astfel, conform legislației în vigoare: „În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, în primul rând, repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.”
- Termenul de garanție pentru bijuteriile noi din aur, bijuteriile "pre-owned" din aur, lingouri și monede "pre-owned", bijuterii din argint achiziționate din magazinele MAGNOR sau de pe site-ul www.magnorshop.ro este de 24 de luni, în timp ce pentru produsele din categoriile "electronice", "ceasuri", "diamante", "bijuterii de brand" termenul de garanție este de 12 luni, calculat de la data achiziției. Acesta este condiționat de prezentarea facturii sau a bonului fiscal și a certificatului de garanție corespunzător.
Garanția este acordată în conformitate cu legislația în vigoare la momentul achiziției și este aplicabilă numai dacă produsul este utilizat conform destinației sale prevăzute. În cazul lipsei conformității produselor, consumatorul are dreptul de a solicita MAGNOR SHOP aducerea acestora la conformitate, fără plată, prin reparare.
- Bijuteriile din aur achiziționate de pe site-ul www.magnorshop.ro și/sau din magazinele MAGNOR sunt noi și nu provin din amanet, cu excepția bijuteriilor pentru care este specificat în mod expres că sunt recondiționate. Produsele din categoriile electronice, ceasuri, genți, diamante și "bijuterii de brand" sunt folosite și pot prezenta urme de uzură. Uneori, în cazul produselor electronice, pot apărea defecțiuni ascunse care nu au putut fi depistate în cadrul testelor la care au fost supuse.
- Termenul de garanție pentru bijuteriile recondiționate din aur (fără diamante și non-brand), monede și lingouri "pre-owned" din aur, achiziționate din magazinele MAGNOR, este de 24 de luni. Acestea pot prezenta urme de uzură pe care clientul le constată la momentul achiziției. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare. Urmele de uzură/verificare/testare nu constituie obiectul garanției. Pierderea pietrelor la bijuteriile "pre-owned" nu este acoperită de garanție, iar repararea și/sau înlocuirea acestora va fi efectuată la discreția și disponibilitatea MAGNOR.
- Termenul de garanție pentru bijuteriile din argint, comercializate în magazinele MAGNOR, este de 24 de luni și se aplică ținând cont de următoarele:
- Defecte de fabricație: Garanția acoperă probleme legate de calitatea materialului (ex. conținut insuficient de argint în aliaj) sau de execuție (ex. montură defectuoasă a pietrelor).
- Conformitatea produsului: Bijuteriile trebuie să corespundă descrierii de pe site (greutate, dimensiuni, model, material etc.). Dacă produsul nu este conform descrierii, consumatorul are dreptul să solicite repararea, înlocuirea sau restituirea banilor.
- În timpul perioadei de garanție, clientul trebuie să păstreze ambalajele originale (cutii, folii protectoare etc.).
- Nu se oferă garanție pentru durata de viață a acumulatorilor, deoarece sunt produse folosite.
- În cazul ceasurilor achiziționate, garanția nu se aplică pentru curea, brățară, carcasă, remontor, geam și baterie.
- În cazul genților, eventualele defecte vor fi constatate la achiziție. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare. Garanția specificată la punctul 1 nu se aplică pentru aceste produse.
- Garanția nu acoperă consumabilele.
- Lingourile noi își pierd garanția în cazul în care sunt desigilate sau nu au folia de protecție.
- Excepții și limitări ale garanției pentru produsele din categoria bijuterii:
- Garanția NU acoperă:
- Uzura normală în timp (zgârieturi, oxidare naturală în cazul bijuteriilor din argint).
- Defectele apărute din cauza utilizării necorespunzătoare (ex. contact cu substanțe chimice agresive, șocuri mecanice).
- Alterările ulterioare, cum ar fi modificarea dimensiunii unui inel sau intervențiile neautorizate.
- Evaluarea defectelor reclamate de către consumator va fi efectuată în două etape: la momentul predării bijuteriei în magazin de către bijutierul MAGNOR, iar ulterior la sediul central MAGNOR. În cazul în care, în timpul acestor verificări, se constată că defectele nu sunt din cauze de fabricație, bijuteria își pierde garanția, nefiind utilizată în conformitate cu instrucțiunile de folosire. Aceasta va fi returnată în magazinul de unde provine, pentru a fi ridicată de către client.